Obchodné podmienky

Objednanie tovaru

Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť
svojej objednávky,  dáva súhlas  so spracovaním osobných  údajov  a potvrdzuje tým
,že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a že s
nimi súhlasí.


Overenie vašej objednávky
Každá objednávka pomocou internetového obchodu je vždy potvrdená kupujúcemu prostredníctvom e-mailu
,ktorý kupujúci uvedie pri zadávaní objednávky.Následne je objednávka overená telefonicky, SMS alebo
e-mailom.
Bez telefonického alebo e-mailového overenia nebude objednávka uskutočnená, preto prosím
v objednávke uvádzajte vždy platné telefónne číslo aj e-mailovú adresu.

Ďakujeme.

Uvedené ceny  pri tovare sú vrátane DPH.
Vyhradzujeme si právo zmeniť cenu produktu v našom internetovom obchode.
Ceny platia len pri kúpe tovaru cez e-shop a môžu sa líšiť od cien pri priamom predaji !!!

Registrácia:
Odporúčame Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registráciu. Registrácia spočíva v zadaní Vášho prihlasovacieho mena a samozrejme hesla.Na vykonanie registrácie kliknite na odkaz prihlásiť-vytvoriť účet v hornej časti stránky. Objaví sa stránka s formulárom, ktorý je potrebné vyplniť. Všetky informácie sa zapisujú do príslušných políčok. Položky označené týmto symbolom * "Povinné položky" sú povinné a teda potrebné pre úspešnú registráciu. Po zadaní všetkých potrebných informácií, stlačte tlačidlo „Odoslať registráciu a pokračovať“. Ak zadáte nejaké údaje zle alebo ak nevyplníte povinné položky, zobrazí sa formulár znovu a budete požiadaní o opravu týchto údajov. Ak je všetko v poriadku zobrazí sa stránka s informáciou o úspešnom zaregistrovaní. Od tejto chvíle sa stávate registrovaným zákazníkom. Pri ďalšej návšteve už nemusíte nič zložito vyplňovať a stačí len kliknúť za tlačidlo „Prihlásenie“ v hornej časti stránky a zadať Vaše užívateľské meno a heslo. Tým budete opäť prihlásený.

Ako nakupovať:

1.     Prihláste sa zadaním e-mailovej adresy a hesla v hornej časti obrazovky v sekcií prihlásiť.
 
2.     V ľavej časti stránky si vyberte kategóriu, prípadne podkategóriu či podpodkategóriu. Po rozkliknutí
       
sa Vám v strednej časti zobrazia produkty, ktoré spadajú do zvolenej kategórie.Pre uľahčenie výberu
       
akciových produktov môžete použiť  Filter.

3.     Vyhľadajte produkt, ktorý potrebujete a stlačte tlačidlo "Do košika", ktoré je umiestnené pri
        požadovanom produkte.Produkt sa automaticky vloží do košíka.Obsah košíka si môžete pozrieť
        v  sekcií košík, alebo v náhľadev hornej časti stránky.

4.     V prípade zmeny počtu kusov zadajte množstvo a stlačte tlačidlo prepočítať. V prípade odstránenia
        produktu z košíka zadajte “Odstrániť“ a stlačte tlačidlo “Prepočítať“.

5.     Po vyplnení potrebných údajov -Fakturačná adresa / Adresa doručenia / Spôsob platby /
        Spôsob doručenia / stlačte tlačidlo “Objednávka“. Dodatočné požiadavky, otázky alebo
        pripomienky môžete uviesť nižšie "Komentár k objednávke"  a  potvrdíte objednávku..

6.     Po skontrolovaní zadaných údajov stlačte tlačidlo “Potvrdiť objednávku“.

7.     Odoslanie objednávky: Po odoslaní objednávky Vám bude zaslané potvrdenie prijatia
        objednávky na Váš email. V prípade, že Vám neprišiel mail “potvrdenie objednávky“
        ,poprosíme Vás o oznámenie na 0911/605615 ,Za pochopenie ďakujeme.

 

Čo bude nasledovať
Objednané produkty odošleme na Vašu adresu v čo najkratšom možnom termíne od prijatia objednávky v závislosti od skladových zásob . Dodanie avizujeme telefonicky alebo e-mailom pri potvrdení objednávky. S tovarom dodávame daňové doklady, záručný list a návod na použitie.

Platobné podmienky
Tovar posielame formou dobierky prepravnou službou až na miesto určenia alebo prostredníctvom Slovenskej pošty pri drobných objednávkach. V rámci Bratislavy a blízkeho okolia vykonávame rozvoz vlastnými vozidlami na miesto určenia. Pri platbe na predfaktúru je dodacia doba rovnaká, ale začína sa počítať od pripísania platby na náš účet, pokiaľ sa nedohodne inak.. Tovar dostanete kvalitne zabalený .Naše zásielky sú vždy prelepované originálnou páskou BP-COMFORT s.r.o. –Supershop“

Termín dodania
Termín dodania je  2-10 pracovných dní. V prípade, že je tovar momentálne vypredaný, budeme Vás informovať kedy ho môžeme dodať a odsúhlasíme si s Vami oneskorenú dodávku. 

Detaily objednávky a dodania tovaru až ku kupujúcemu s Vami dohodneme telefonicky, SMS alebo e-mailom. Náš operátor Vás bude kontaktovať e-mailom alebo na telefónnom čísle uvedenom vo Vašej objednávke v čo najkratšom možnom čase. O každej zmene v procese vybavovania objednávky budete stále informovaný telefonicky, SMS alebo e-mailom.

Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu 
Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. V prípade, že táto situácia nastane, Vás budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky,…). V prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený. Pokiaľ ste už za tovar zaplatili ( napr. bankovým prevodom ) a výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia ako je už zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na Vami určený účet v lehote 7 dní). V prípade, že výsledná hodnota objednávky bude s Vaším súhlasom po prevedení zmeny vyššia, bude Vám daný rozdiel k úhrade.

Zrušenie objednávky zo strany zákazníka 
Zákazník môže svoju objednávku zrušiť, pokiaľ ešte nebola vyexpedovaná. Zrušenie sa vykonáva telefonicky na čísle 0911605615 alebo e-mailom na adresu supershop@bpcomfort.sk

V prípade, že platba za tovar už bola prevedená na náč účet napr. bankovým prevodom a objednávka je zrušená ešte pred expedíciou tovaru, bude záloha  bezodkladne najneskôr však v lehote 7 dní prevedená späť na účet zákazníka, odkiaľ zálohová platba prišla. 

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote Váš list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu.

Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Samotný tovar  ani jeho originálny obal s akýmkoľvek príslušenstvom nesmú byť poškodené a niesť znaky používania alebo byť inak znehodnotené. K tovaru musia byť priložené všetky dokumenty vrátane dodacieho listu alebo faktúry.Po doručení tovaru bude kupujúcemu vrátená kúpna cena, resp. jej časť prevodom na ním určený účet, alebo poštovou poukážkou v zmysle zákona najneskôr do 15 dní. 
V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 15 dní od zrušenia objednávky, bezhotovostným prevodom na ním určený účet alebo poštovým poukazom.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť. 

Prepravné náklady
Pri objednávkach nad 250.- €  s DPH je dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky zdarma. Pri objednávkach v hodnote do 249,99.- €  s DPH pripočítavame k cene tovaru poštovné a balné v sume 5.- € s DPH.

Škody vzniknuté počas dopravy
Predávajúci zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy ku kupujúcemu. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od kupujúceho k predávajúcemu v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru, je zodpovednosť na strane kupujúceho.

Upozornenie!
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.

Reklamácie
V prípade reklamácie chybného alebo poškodeného tovaru nám výrobok zašlite poštou ako doporučenú zásielku na našu adresu. Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať kompletný, nepoškodený vlastným zavinením a v originálnom balení aj s kompletnou dokumentáciou najneskôr do 14 dní od doručenia. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru alebo jej kópiu a reklamačný list, kde uvediete druh poškodenia.

Záruka
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju výrobca. Na svoje výrobky poskytujú výrobcovia záruku v lehote od 1 do 3 rokov(dĺžka záruky ako aj podmienky záruky sú uvedené na návodoch k obsluhe). Záruka sa vzťahuje na výrobné závady. Záruka sa netýka závad spôsobených nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením. Reklamácie je nutné uplatniť písomne. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na náklady zákazníka na našu adresu. Opravený alebo vymenený reklamovaný tovar dopravíme na Vašu adresu v SR na naše náklady.

Ochrana osobných údajov
Zaručujeme všetkým zákazníkom ochranu ich osobných údajov. Údaje slúžia výhradne k úspešnému vybaveniu objednávok a neposkytujú sa tretím osobám či inštitúciám, s výnimkou prepravcu. Tieto informácie sa riadia zákonom v zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“)

Vyhradzujeme si právo odstúpiť od záruky bezpečného zaobchádzania s osobnými údajmi zákazníkov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom - hackerom. V takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

Ostatné informácie
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Vyhradzujeme si právo zmeniť cenu produktu v našom internetovom obchode.

Ceny platia len pri kúpe tovaru cez e-shop a môžu sa líšiť od cien pri priamom predaji !
Obrázky produktov sú ilustračné,
Obchodné podmienky platia podľa aktuálneho obchodného zákona